en vecka kvar till jul...

Ja...nu är det en vecka kvar till jul. Jag längtar. Men mest längtar jag efter att få vara tillsammans med dom som betyder något. Vara tillsammans  med min älskling. Ha honom hemma i några dagar. Han är ledig i mellandagarna.

Men när jag tänker på jul bli jag rädd också. Ledsen.
Jag kommer aldrig mer köpa en julklapp till min mamma. Jag kommer aldrig mer få julklappar från min mamma. Jag kommer aldrig fmer fira jul med min mamma. Fyfan, hur ska det här gå...?
Hur ska jag klara mig utan min mamma?
Första julen utan mamma...
Nu har hon varit "bortrest" i drygt tre månader. Fortfarande när jag tänker på henne. Så känns det så overkligt att jag ALDRIG mer kommer att få se henne, ta på henne, krama henne och prata med henne.
Fyfan vad världen är orättvist...! Vad har jag gjort för ont för att förtjäna det här...?!?

Jag älskar min DB och jag är så himla tacksam över att han finns vid min sida!


EM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback