Fredag...

igår kväll blev jag ledsen igen...fan jävla julhelvete! Aja, men det gick över efter ett tag. Nej fy...fast jag tycker ju om julen...egentligen...

Igår på dagen var jag med Pinkis på stan och fikade, hon handlade de sista julklapparna...

I dag gör jag verkligen ingenting. Tänkte inte ens städa. Det gör vi i morgon förmiddag, vi har ju ändå ingenting vettigt för oss ju, eftersom kvällen blev inställd. Men vi åker väl till hökåsen på kvällen för julklappsrim och julmys.

Jag är trött, funderar på å vila lite igen. Trots att jag gick upp kl 09:58...
Nej kanske inte...
Har i alla fall precis duschat, klätt på mig och sminkat mig.  Nu vet jag inte vad jag ska göra... Ut å köpa glögg kanske till middagen vi ska på ikväll...




EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback