fryser...

så jag skakar...

har inte uppdaterat på ett tag, men har inte haft nån ork....

I går var jag och tränade och på eftermiddagen klippte jag morfar...

I morse tog jag det soft och relaade ganska länge. Bestämde med Becca att vi skulle gå ner på stan och ta en fika. Men så kom jag på att jag ville till erikslund och titta på skor, så vi tog bilen dit och sen ner på stan. Vi handlade lite julklappar och åt lunch... Handlade mer julklappar och sen tog vi en kopp kaffe innan vi åkte till coop för att handla.  Sen skjutsade jag hem Becca.

När jag kom hem plockade jag upp maten, plockade ur diskmaskinen, plockade i diskmaskinen, "bäddade" sängen och satte mig för att läsa expressen. Då kom min älskling hem. Vi fixade lite i förrådet/"skrubben" , jag trädde i linan i draperiet till "skrubben". DB monterade upp krogar och vi hänge upp draperiet. Så nu ser det riktigt städat ut i förrådet. Men skenet bedrar  =)

Nu har jag ätit fiskbullar i hummersås, kokt potatis och stuvade morrötter.
DB är och spelar innebandy nånstans på landet. Hoppas han kommer hem snart för jag vill ha kaffe....
Men han åker nog med Mackan hem så det tar nog ett tag till =(

EM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback