Göta kanal

Göta kanal, där simmar varken haj eller val.... (trallalallllaaa)

Ehh ah...
Nej men...
Vi ska i alla fall på bio i kväll och kolla på göta kanal. Ska bli så kul :)


Igår var vi hem till Tony och hans tjej/date.. Vi åkte ner på strike och bowlade och hamnade efter det på taj mahal ?!? öööh...Ah... Träffade på min lilla "bror" i alla fall...

Idag har vi tvättat (håller fortfarande på) och varit nere på stan. Försökte förbrilt hitta någonting till i morgon. Men ah...det var ju inte det lättaste. Jag hittade i alla fall, på sista butiken en svart "tröja" som jag ska ha till mina svarta byxor. Ah...det blir svart svart svart. Och ett silver halsband.. Men hm...så tänkte jag ju ha guld kuvertväskan, men kanske inte matchar då. Ah men får väl se det i morn.


I morgon är det julafton..haha eller nej jag menade nyårsafton.
Är helt väck och har nyss sovit 1,5 timme. Får väl se hur det blir i morgon. Hoppas det blir kul i alla fall...

Korkade nyss upp en osöt äppel cider. Smaskens...

EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback