me =)


Var hittade du den här listan? Hos Felicia
Var är dina föräldrar födda? Mamma är född i Västerås, Pappa antar jag att han är född i Västerås.Vad är det senaste du installerade på datorn? Dollar (Liza Marklunds spel)
Vilken är din favoritrestaurang? Il Primo kanske
När badade du i en pool senast? I augusti när jag och DB var i Opatia, Kroatien
Har du varit med i någon skolpjäs? Ja en hel del.
Hur många barn vill du ha? 2-4 Haha
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Riktig jävla illalåtande typ svart rock (eller vad man ska kalla det)
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Har ju nyss röstat.
Vad har du för TV-kanaler? Dom vanliga
Har du åkt moped någon gång? Ja. Tusentals mil.
Har du busringt någon gång? Ja, längesen =)
Har du fått felparkeringsböter? Ja, en gång, så j*la irriterande.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Det kan jag absolut tänka mig.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Usa
Har du en egen trädgård? Näe
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Familu Guy
Kan du alla orden i nationalsången? Kanske.
Badkar eller duschkabin? Badkar *sakna*Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Nyaste Beck som gick på bio kanske.
Favoritpizza? Mozarella, tomat & Basilika
Chips eller popcorn? Popcorn
Vilken färg på läppstift använder du? Corall   snart, förhoppningsvis BECCA =)
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ööööh…
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
Apelsin- eller äppeljuice? Båda
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Becca, bakad potatis.
Favoritchoklad? Marabou daim & digestive.
När röstade du senast? 17 September 2006
När åt du en hemodlad tomat sist? Förra sommaren tror jag.
Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej ingen pokal.
Är du bra på matlagning? Fråga inte mig.
Klarar du att tanka själv? Ja, men hatar det!
Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, IKEA uniformen =)
Vad var det senaste du handlade? Macka på Sub Way
Har du kräkts offentligt? Ja en gång som vuxen.
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Eftersom jag redan har min sanna kärlek så kan jag ta pengarna. Så kan vi leva lyx jag och min man =)Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Kanske
Har du ringt något betalnummer? Ja men resten av klassen när vi gick i 6:an
Kan man vara vän med sitt ex? Ja det går säkert.
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Faktiskt inte mamma, utan AG.
Hade du mycket hår som liten bebis? Njae.
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Men inte kommer väl jag ihåg det.
Vad har du i din väska? Plånbok, nyklar m.m.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Gosar med DB
Vad är du tacksam för idag? Att jag har min älskade
Senaste impulsköp: Kläder
Bästa fikat: Rost
Färg du hatar: Ingen direkt
Nått som gör dej förbannad:
Orättvisa och livets jävla olycka!
Så får du motion: Förra veckan gymmade jag två gånger =)
Om du var en blomma: ?
Det dyraste du äger: Min DB, fast jag äger ju inte honom.
Tidigaste barndomsminnet: Jag åt mammas köttbullar med potatis och sås som jätte liten…
Samlar på: Inge
Underskattad grönsak: Paprika
En bil är en: Sak jag inte kan och vill vara utan
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen
Ditt livs aha-upplevelse: Vet inte…
Lyx är: Att kunna göra vad jag vill, när jag vill.
Tidningar du prenumererar på: Cosmopolitan
Du gör med 100 upphittade kronor: Fikar =)
Nån du saknar: ALLTID. Min älskade MAMMA =(
När grät du senast: Några timmar sedan.
Du tycker det är tantvarning: När folk blir klimakteriefjortisar =)
När är du gammal: Nu, känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback