Skolan

Nu sitter jag i skolan och väntar på att ex-jobbs mötet ska börja. Hm...undra vad det blir av det där sablans ex-jobbet. Känner mig inte så himla sugen just nu om jag ska vara ärlig...Men men..
Kursen efter jul känns ju också ganska långt borta i mitt huvud. Har ingen ork att ta tag i å börja leta efter nått ställe att vara på heller....

Vaknade som vanligt när Putte skulle gå till jobbet. Han kommer in och pussas innan han går :)
Så tänkte jag som tidigare dagar i veckan att jag skulle gå upp och kolla på julkalendern, eftersom jag inte ens har en egen chokladkalender i år =(  så får jag väl hålla till godo med tv´ns julkalender. MEN nej jag orkade inte upp 07:15. Struntade i det helt då. Finns nog å titta på på internet. Jag gick i stället upp 08:30, visserligen lika trött då som 07:15, men men. Tog en dusch och åt frukost framför tv´n. 

Är så trött som jag vet inte vad....

Nej bye for now!

EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback