Bo Kaspers Orkester...

Fortfarande alldeless ledsen och arg över tentan. Jag fick 33 poäng och godkänt var 36, Så det är bara till å göra om hela tentan den 15 Januari. Suger...!


Men gårdagen då...
Middagen blev jätte god, förräten skulle jag kunna äta dagligen mmmmums...

Bo Kaspers orkester var helt enormt bra. Bortsett från att det, precis när konserten har börjat "ramlar" in två "idioter" Å för liv och grejar så hela publiken på 1:a balkongen hyschar åt dom, så om ska var tysta. varav dom här två "idioterna" vänder sig mot publiken på 1:a balkongen och hyschar tillbaka till denna stora folkmassa. Hm.. vilka var det...Nej men shit... Det var ju dom!!!
Vilka idioter. Gick efter typ halva konserten okså. För jävla dålig stil måste jag säga.

Men konserten var som sagt super bra. Och dom inledde med "I samma bil" Det var sååå grymt!

Sen köpte DB en skiva som dom signerade :D

Kul!

Nej nu..ska jag fortsätta sura över tentan å kurera min nacke...å örat...hm...fattar inte...

Aja...


CIAO!

KRAM
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback