Emma

...Rebeccas fina ord...


Emma



Sen den dag då jag föddes
Har du alltid funnits här
De dagar jag mått dåligt
Har du setat vid min sida
Att få gråta i din famn
Har alltid känts trygg
Att vet att du älskar mig
Även när du inte är nära mig
Varje gång vi ses
Går jag leendes där ifrån
Även om jag från början
Kom gråtandes
Vänskapen som aldrig tar slut
Är mitt hopp här i livet
Jag hoppas du förstår
Att för mig är du allt
Ingen kan någonsin
Komma oss emellan
Jag minns de solig dagar
Vi rollade ner till stranden
De dagar vi hade grodrace över vägen
Jag minns alla dagar vi mimat till band
Jag minns den dagen på Liseberg
Som vi gick hand i hand
Jag kommer aldrig glömma kortet
Jag ska skicka det till dig
När du fyller 50 år
Som jag lovat för jag glömmer det aldrig
Jag kommer alltid att minnas
Alla nätter vi spenderat
Att prata om livet och allt som hör där till
Att känna ditt stöd har alltid vägt tungt
Utan dina råd hade jag aldrig klarat mig
Även om du inte förstår
Är det alltid du som räddat mig
Jag känner turen
Att jag alltid haft dig
En vänskap som aldrig rinner ut i sanden
I alla fall inte med msn på mobilen
En förebild vill jag lova
Jag har alltid velat varit som dig
Ända sen jag var liten
Har jag sett upp till dig
Även sen jag växte om dig
Den lyckligaste människan är jag
Som får ha dig i mitt liv
Och mellan dig å mig
Har det inte varit mycket kiv
Ja den gladaste människan är nog jag
Som har fått haft dig i mitt liv
Var endaste dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback