Har du någonsin:

Har du någonsin:

Sytt ett klädesplagg och använt det?
Japp, en fin fleecemössa =) Använder den dock inte längre.
Ätit kattmat? NEJNEJNEJ!
Åkt taxi och tagit en springnota? Nej!
Slagit någon så hårt att personen i fråga börjat gråta? Vet inte, tror inte det.
Skrivit en dikt och läst upp den för någon? Ja
Torterat ett gosedjur? Öhh. nej det tror jag inte, Var så försiktig så, när jag vara liten. Bara brorsans plasthulken. Honom bet jag av stortån på =)
Sprungit naken på offentlig plats? Nej verkligen inte!
Haft sex på en buss? Nix!
Mimat och dansat till Spice girls? Jajamensan!
Druckit aceton? Nej...Men vilken jävla fråga...
Hoppat från en balkong? Nja...
Kedjerökt för att ha någonting att göra? Nej. Har typ rökt sammanlagt 1,5 cigarett i hela mitt liv.
Snattat i en H&M-butik? Verkligen inte.
Varit otrogen mot en person du verkligen älskat? Nej och jag skulle aldrig vara det heller.
Plattat håret med ett strykjärn? Nej, har två plattänger. Det känns som ett turkbeteende *sorry*
Blivit jagad av en doberman? Nej!
Medverkat i en film som sänts på bio? Nej tyvärr inte.
Lekt spöke med ett lakan? Tror jag inte...
Gått omkring med två olika skor? Ja
Hotat någon med en innebandyklubba? Nej
Träffat en kändis? Ja... Ganska många...
ätit öronvax? NEJ men fyfan vad ÄCKLIGT *SPYR*
suttit hemma på en lördagskväll? Eeeeh ja!
hatat ditt liv och allt som haft med det att göra? Ja, det var inte alls länge sen jag gjorde det. Gör det ibland fortfarande.
plastikopererat dig? Nej!
kört bil? Varje dag!
varit ute på krogen och haft riktigt roligt? Jo det har ju hänt.
hoppat från tian på badhuset? Jaharå, ett par gånger.
hamnat i fyllecell? Näe..
stulit någonting av en annan människa? Nejje!
spelat pingvin i en skolpjäs? Nej.
åkt polisbil? Nix.
demostrerat? Nej.
varit vaken i över 48 timmar? Ja!
sovit i över 48 timmar? Nej.
bakat din egen födelsedagstårta? Jajamensan!!
diggat Trazan & Banan-Arne? Ja. Trazan OCH BANARNE!!!
ätit hundmat? Nej men fy.
mobbat någon? Nej.
blivit mobbad? Ja nån gång.
övernattat i en skog utan tält och sovsäck? Nej, vågar inte.
gått över 1 mil? Ja med lina i Vallsta (hette det va?)
varit elak mot ett husdjur? Njae, tolkningsfråga. Man kunde ju få damp på Denver å Buffy i bland.
dödat någon? Men neeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback