I MORSE

vaknade av min sambos väckarklocka strax före 06:30. Vilket betydde att det snart var dags för mig att kliva upp också. OFTA ORKA!... Sen "försov" jag mig och vaknade tio minuter innan tåget till eskilstuna skulle gå. oops...inte bra. Men jag har så fruktansvärt ont i rygg, nacke och axlar så jag vill egentligen bara gråta.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ska ta å bege mig in i duschen, sen ska jag ta min lilla padda å puttra över till Becca. Där väntar en koppte och sen iväg till mammas lägenhet för å röja lite. OFTA ORKA!... men har man nå val..

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jobbade på Ica igår. 17:30-20:30, var helt slut när jag kom hem. Tidigare på dan hade jag röjt mammas förråd. OCH jag kan tillägga att jag har inflammation i rygg och nacke, så det blev inte direkt bättre av att röja förråd, bära kartonger och sen jobba...men men, det gick ju det me...

När jag kom hem från jobbet hade min Danny städat runt datorn, fixat internet och köpt blommor till mig =)

♥Älskar min Danny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback