Paket kalendern =(

Jag har letat i förrådet så gott det gick... Men ingen paket kalender. Tänkt om den faktiskt är hemma hos mamma, i förrådet eller nå. I så fall så kastas den på tisdag nästa vecka =(
För jag kommer aldrig orka leta igenom alla grejerna innan tisdag. Så det får bli som det blir. Det är ändå förstört själva grejen kring den där fina Paket kalendern som mamma har gjort till mig, när jag var lite. Jag kommer ändå aldrig mer få en paket kalender av mamma, om ens av någon alls. Så det kvitar väl. Och jag kommer ännu mindre att få tillbaka min ÄLSKADE mamma.
USCH vad jag saknar henne.... Hur mycket som helst =(


DB får i alla fall paketkalender, utan själva kalendern. Han får bara paketen. Med start i morgon. För det är ju 1:A DECEMBER i morgon...!


Nu ringde min älskling å sa att han skulle handla mat på vägen hem. Han var på väg hem nu.
HUNGRIG!!!

EM♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallååå! du kan ju inte låta dom slänga din mammas kalender!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback