Stockholm...

God morgon...elller rättare sagt god middag =)
Vi åkte till stockholm i går så vi åt lunch med brorsan inne i City. Blev nått så simpelt som Kungs grillen. Men det smakade bra med pannbiff, hemlagat mos och sås. 
I går kväll var det fest här hemma hos DB syster och hennes sambo. Det var trevligt. Höll på till strax före 04:30. är helt slut och HUNGRIG...
DB snusar fortfarande i tältsängen här brevid mig :) Han är sååå bakis.
Jag har sovit i deras två sits soffa med hög armstöd.... Helt förstörd i tygg å nacke igen. Eller ja...fortfarande. Men i morgon ska jag på massage igen =)


Nej nu ska jag gå å slita upp min söta D.... så vi kan äta nå... Vill han inte vakna.. Då GNAGER jag av honom armen för att stilla min hunger...

KRAM
E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback