Tentaplugg

Jag sov som en stock ända till strax innan 11, vaknade fortfarande ganska trött. Men tvingade mig upp ur sängen. Det var ju underbart tentapluggande som väntade *ironisk*.

Åt frukost länge, tuggade nogrant och försiktigt...allt för att jag skulle dra ut på tiden ;)

Nåväl...nångång var det väl dags för pluggandet också...Så kanske man kunde samla på sig några poäng på tentan i alla fall, även om jag tror att jag får göra om den igen 15 Januari...


Nu har jag mega ont i nacken och ska gå å slänga mig in i duschen och plocka undan lite. Innan jag sätter mig vid köksbordet för å plugga igen...

I kväll är det massage igen. Hoppas inflammationen i rygg och nacke är borta nu så hon kan behandla lite mer än å bara stryka handen över ryggen.

Puss
EM♥

Kommentarer
Postat av: Pinkis

Jag vill inte heller plugga... tenta på fredag :( dumma....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback