Trött...

Nu har jag varit å gjort allt skit som skulle göra. Phu.. Vi var i mammas lägenhet å höll på årotade runt, tömma och kasta saker. Fyfan vad tråkigt... Men men..nu är det gjort.

Har varit å handlat massor. Ipren, alkoholhaltika drycker och mat.

Nu har jag och min Älskling precis ätit tacos. Så gott :) Snart ska vi bege oss till hökåsen å mina svärföräldrar :)  numera enda föräldrarna i mitt liv :(  Ja pappa så klart..men han är inte min förälder som en förälder ska vara...


Skriver kanske mer sen...


♥ Puss ♥
  Emma


Kommentarer
Postat av: Pinkis

alkoholhaltigadrycker? vad ska ni göra? *nyfiken i en strut tittat ut*

Postat av: Emmasusanna

vi ska till sthlm i morgon :D

2006-11-24 @ 09:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback