Dagen

Vaknade 10:30 i morse. Försökte få upp DB då, men han vägrade verkligen gå upp. Så han fick sova. 11:30 gick jag in och frågade om han ville ha frukost. Jorå, han skulle ha frukost. Men jag skulle ändå stänga dörren efter mig igen när jag gick ut. Så det gjorde jag. Men kom och åt frukost det gjorde han aldrig. 12:30 gick jag in igen och kollade om han levde... då rörde han lite på sig och sa att han ville ha frukost. "Ja men jag har redan plockat undan all frukost igen"... "Men jag vill ha macka och te" okej..ut och fixade ordning lite.. Snäll som man är :) Så kom han med nöd och näppe upp. Åt sin frukost. Så ville jag kolla på skor "SUCK" ah..men jag lyckades få med honom ut. Jag hade lovat att vi skulle kolla på LCD TV också ;) SÅ vi åkte ner på stan. kollade på olika skobutiker. Hittade det som visade i förra inlägget på BIanco. Drack kaffe på Waynes och sen i bilen ut till hälla. Kollade på TV på Siba och Elgiganten. VI hittade den vi vill ha på Siba. Men lite dyrt är det faktiskt med 10.000:- för en tv. MEn får väl se om han slår till. det är ändå han som ska köpa den så han får väl göra som han vill...  Jag ska nog köpa en lite LCD till sovrummet :) Men får se.... Sen åkte vi till IKEA för att kolla på de olika golv alternativen. För jag hade sett ett mörkare golv. Men när vi kom dit var det för rött. Så vi valde det vi hade valt tidigare i alla fall... Haha..jaja..man måste ju vara säker.  Nu har jag kyckling med Curry i ugnen och fullkorns ris på spisen. Riset skulle koka i 40 MINUTER!!! Allt som är nyttigt ska ta ssåååååå lååång tid.... Får väl se hur det smakar då. Nu ska jag kolla till kycklingen!

Fika med Becca senare.... :)

CIAO!
EM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback