Dagens syssla

Dagens utflykt.
Tog bilen och åkte till Framnäs för att plugga. Gick ju inte att sitta inne i
detta underbara väder. Det blev i all fall 1,5 timmes pluggande i dag :)

128984-62
Vädret var underbart och vattnet glittrade vackert


128984-63
Men lite liv och rörelser var det allt på vattnet, eftersom det blåste en hel del


128984-70
En hel del båtar var ute och puttrade


128984-69
Den här äckliga grabben sprang omkring och var säkert sugen på min lunch


128984-68
Dom här odjuren flög och var allmänt läskiga


128984-65
Sen kom den här lilla krabaten


128984-66
och den här lilla killen.

128984-67
Dom hade tydligen tappat bort sina mattar, som satt runt hörnet och fikade
med ett spädbarn. Eller snarare så hade mattarna tappat bort sina hundar.
Deras mattar kanske inte gillar att jag hänger ut dom här på bloggen.
Men å andra sidan så hade dom ingen koll på vad deras hundar gjorde.
Jag vill gärna ha min lunch ifred, så därför struntar jag i det.
Så dom får vara foto offer i min blogg. Tur att dom var snälla annars hade
jag blivit rädd. Vad skulle jag gjort om dom hade börjat äta upp min lunch.


Lunch
En del utav min lunch. Lunchen bestod av:FIberrikt mörkt bröd, med rökt
skinka, brieost saltgurka. Tomat. Röd grapefrukt, keso och smoothie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback