Dagens

Klockan ringde 08.00 i morse. Klev upp och åt frukost. Pluggade resterande utav förmiddagen. Sen åke jag ut till Hälla och shoppade två nya halterneck toppar som jag kan ha i sommar. Allt jag handlar nu, ska fungera att ha på cypern :) HAha..ja men det är det viktiga vi ska göra i sommar. Sen ska vi renovera lägenheten och då kommer man ändå ha skrot kläder på sig så då spelar det ingen roll. Åså ska jag jobba nånting förhoppningsvis. Och då är det ju ikea uniformen som gäller. Efter Hälla köpte jag en MC Feast fullkorn och tog med mig ut till bryggan direkt efter bron på björnön, så satt jag där en stund. Sen åkte jag förbi häll och köpte åt en mjukglass. Sen var det dags att bege sig hemmåt, för DB skulle sluta kl 15.00 så han hann hem och duscha m.m innan avfärd. 2 minuter efter det att DB kommit hem, ringde det på dörren. DB´s far kom för att plocka upp honom. Så DB duschade med turbo fart, sen åkte dom. DOM ÅKTE...med Camaron :( Dom skulle köra Camaron till sthlm för att far ska sälja den :(  Lessen :( Hade kunnat köpt den... Så nu är jag helt solo. Undra bara hur det kommer gå å sova i natt.

Nu sitter jag och väntar och väntar Å VÄNTAR :) på att Becca ska bli klar nångång... Dom kommer väl typ 20:15. Så ska vi hem till hennes pappas hus åså ska vi förfesta lite... för att sen åka ner på konrad. Phue...det kommer vara så varmt på konrad i kväll så man dör.  Hade nog hellre gått på Pluto en kväll som denna. Men men..offrar mig :)

Nu sätter jag mig på  balkongen en stund innan dom kommer och hämtar mig!

KRAM
EM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback