17 december 2007

Fredag
H, A och P kom hit och drack glögg och umgicks *trevligt*

Lördag
Jobbade 12-17, skit-överjävlig dag på jobbet. En person svimmade av, eller fick ett epelepsiliknande anfall, blev hämtad med ambulansen, en person spydde två gånger i samma kassa (dock inte min), förmodligen spred han lagom mycket magsjukevirus, idiot... att man inte kan hålla sig hemma när man är sjuk...

Jag och DB var hos P på fest. Trodde att det skulle vara hemma fest, men fick på eftermiddagen efter jobbet reda på att det var förfest. Men okej, jag skulle ändå inte bli sen, eftersom jag skulle jobba. och börja kl 10 i stället för 12 på söndagen. Blev en sisådär okej kväll. T kom dit efter sitt julbord och var totalt dyng-rak. Det är så synd när han är så där, för han blir ju en annan människa. Han har ju verkligen växt och bättrat sig 1000 gånger om de senaste året. Synd som sagt, att man ska möta på samma beteende på i lördags. Totalt väck. Men det sista...fick en stor kram, han verkade ledsen (dock fortfarande skiiiit full) "Emma, klart jag följer med, det vet du. Jag lovar att jag följer med er, ha en bra fortsatt kväll"

Hade varit mycket roligare om A hade varit med. *snart så*

Jag gick hem när DB och dom andra drog ner på krogen. L och RH svek mig tidigt på kvällen. (ni slapp dock  skrika och dryga er med T, till L:s stora glädje)

Söndag
Utvecklingssamtal mellan 10-12, gick bra och jag fick en del sagt. Jobbade som vanligt 12-17. På kvällen blev det nada, speciellt. Ställde mig och lagade mat direkt när jag kom hem.. Pasta, med morotssås... dock inte så poppis hos DB, var för lite kött :) *haha*

Måndag
Skjutsade DB till skolan, åkte hem och tog en mini power nap :) Åkte till jobbet, jobbade 9:54-16, skit mycket folk från början till slut *phue* Att jobba inom handel under jul är allt annat än njutningsfullt...




Nu sitter jag och kollar på city akuten. Har varit bänkade i soffan i stort sett sen jag kom hem. Skit seg. Kollat på andra avenyn, julkalendern och nu city akuten, TVÅ avsnitt. Kan inte fatta vilken lyx. Men jag kan som vanligt inte hålla mig från att pilla med annat under tiden..

Fnular lite på julklapparna fortfarande :)

Nu ska jag njuta av City akuten  

Puss o Kram
EM♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback