Dan för dan före doppare dan :)

i dag har vi..

Klockan ringde 08:00 OJ vad trötta vi var då ;)
DB hämtade syster på stationen 09:00, dom handlade med sig frukost hem och så åt vi mysig god  frukost.  Sen körde vi ner med syster till stan. Jag shoppade en ny julklappsbyte julklapp, för jag har tappat bort den förra. Handlade dock samma sak :)
Sen handlade vi på systemet och åkte ut till hökåsen och lämnade systers baggage (så hon slapp släpa det på stan) och alla verktyg vi lånat till köksrenoveringen... Sen åkte vi till hälla. DB lämnade tillbaka ett oöppnat golvpaket och köpte presentkort. Jag handlade på Maxi, fyfan, det var det värsta jag varit med om på länge.. herregud. Tillslut bestämde jag mig..för att inte mesa med alla sura kärringar/gubbar med stoooora kundvagnar.. så då gav jag gärnet. och mosade mig fram, plockade det som stog närmast som jag skulle ha. stog inte och valde som jag annars brukar göra. å vips. på mindre än en timme var jag ute igen :) *phue*

Sen åkte vi till återbruket och slängde skräp. Sen hem och åt tomtegröt :)

Nu har jag fixat mig, DB ligger i badet och myser... Om en timme åker vi och hämtar min bror för att åka till morfar och fira lite jul :)

Så bye for now!

EM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback