Fredags kväll

Idol-final Marie ska vinna :) Amanda är duktig...men Marie förtjänar att vinna...

Har jobbat 13:45-20:18 i dag och fyfaan vad trögt det gick. Stog och irriterade mig på massor med grejer. Speciellt en utav tanterna på jobbet.. usch...blir så less.

Köpte Max GI-burgare på vägen hem.  åkte i ilfart hem till IDOL.

Nu har jag ätit, kollat på första akten av idol. Varit och köpt pepparkakor och godis. Tagit en huvudvärkstablett. Jag har fruktansvärt ont i huvudet... Helt förstörd. Tror att mycket är spänningshuvudvärk...ont i nacken också..

Hade behövt få massade precis som A. Värsta lyxen :)

Näe nu ska jag lägga mig ner här i soffan. Äta godis och koll på nyheterna och idol

Har ensamkväll. DB är och partar med klassen.


CIAO!
EM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback