Intensivtoning

god kväll bloggers :)

Sitter och väntar på att hårfärgen ska bli klar... om knappt 20 minuter...
Blir en intensivtoning.. får se hur det blir. Hoppas det inte blir alldeless överjävligt.. får väl se

I dag tog jag en promenad till Cathrine, fick lite fika i form av skorpor och deras julklapp från oss hallon och choklad marmelad. den blev super god :)

Sen följde hon mig till bussen, så åkte jag ner till stan och träffade Becca och fikade.


Nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dags att sköja ur håret och föna det innan läggdags...

Kommentarer
Postat av: Lina

vad blev det för färg?? Jag färgade håret i förrgår. Det blev jättemörkt. men jag har fått massa komplimanger för det, så jag antar att det inte ser helt förjävligt ut, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback