Julafton

Klockan skulle ringa 09:00, men 07:11, tyckte Teddy att vi inte skulle sova längre så då vaknade jag. Skit kul att vakna upp skit irriterad på julafton...*haha* Vi klev i alla fall upp ur sängen strax efter halv nio. Vi åt tomtegröt, vörtbröd med julost. Och drack nymalet nybryggt kaffe :) Sen öppnade vi paket från C & M och USA
Fina grejer var det i alla paket *tack*

Sen packade vi in katt och all packning och begav oss till Hovdestalund och sa god jul till mamma ♥, sen åkte vi ut hit till hökåsen. Jag och svärmor åkte en snabbis till affären. Nu är DB, syster och pappa ute på promenix. Jag hade ingen lust att följa med.. Så jävla ruttet med massa plusgrader och grönt gräs.

Så nu softar jag inne medans "mamma" fixar i köket. Kanske ska fråga om jag ska hjälpa till...*hm* hon kommer säkert svara nej i alla fall..

Jag är dock hungrig som en varg, men vågar knappast säga till...haha får se om det blir nå å äta innan i kväll..

Nu ska jag kolla på julkalöendernas sista avsnitten... :)

Hoppas alla får en bra kväll
GOD JUL PÅ ER!
EM♥


Kommentarer
Postat av: Miss Biii

God Jul Gumman! KRAM

2007-12-24 @ 18:31:04
Postat av: Lina

Julaftn var mysig. idag släktmiddag i sura. hmm... mat är ju alltid gott iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback