stan?!?

Sitter bid datorn inne i sovrummet  "DBs dator".. Är duschad och påklädd...trodde ju vi skulle ner på stan i dag och mysa och kolla in julklappar... Men tydligen inte.. DB och pappa har ju tydligen börjat sätta mosaiken i köket. Ja det är ju jätte bra, skönt att få det gjort... Bara det att jag hade ju ställt in mig på en mysig stund på stan. Kanske med lunch eller så. Nu blir det ju bara skit utav det. För även om dom stänger fyra och klockan bara är snart ett. Så ofta. dom är ju inte klara på minst 1,5 timmar tror jag. Sen så ska Db duscha och så...å åker vi ner då blir de tbara blöja igenom det vi ska och ingen som helst känsla eller mys. Men men... inte tänker jag säga nå heller...för då får jag bara höra "Alltid gör jag nå fel, g håller ju på å fixar köket, vill du inte ha det klart då?"  jo klart jag vill... det är jättebra. Men nej det gick ju absolut inte att göra efter kl fyra... Haha är inte bitter, bara lite småbesviken. Men samtidigt  spänannde med köksfixandet :) I morgon har väl inte lika många butiker öppet... eller inte fan vet jag.. ville ner i dag bara. Men men...lätt å veta vad jag vill ha i julklapp om ingen vet vad det är förnågot. Var ju det jag skulle visa. och jag hitta ingen bild på internet heller så. men men..

Kanske inte skulle bli jätte mysigt på stan ialla fall, eftersom DB är toksliten från igår och julbordet, bowlingen med klassen. *försöker intala mig*

Kommentarer
Postat av: Lina

ah.... sånt där känner man ju igen... man har planerat något, så dykere dt upp något som bara ska "fixas lite" först, så blir det bara skit av alltihopa sen:(

Postat av: emmasusanna

mmh...skit blev det.. Han lika gärna kunna skippat att åka ner på stan...för det blev ju helt jävla B

2007-12-09 @ 13:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback