Less =/ X 2

Jobbat i dag. Så jävla trist.

Kom  hem, tog reda på all disk, både ren och skitig. Slog på datorn, men det tog typ 20 minuter för den gjorde massa extra installationer åså *drygt* Sen gjort DB Chorizo och macaroner, tråkigt även det. Men duger som tråkig söndags bukfylla.

Jag skulle kunna DÖDA för en kanelbulle just för tillfället. Så jävla sugen...! Funderar ärligt på att ta mig till affären, men det är söndag å hur mycket gott finns det kvar i nybakta hyllan då. Å jag kan inte åka till Maxi, för DB är hos Tony, å har bilen. Så ska jag ha nå så får jag gå =(

Å i morgon är det heldag i F*tt Eskilstuna. 8.35 tåget dit (om jag inte tar det tidigare, för att få skjuts av DB till stationen, då blir det  7.35) Sen blir det 15:53 tåget hem till älskade Västerå igen. Där morfar står på stationen å väntar. Så ska jag sätta mig bakom ratten på hans RUTTNA volvo å köra till fjärdhundra. Ellie fyller år. 17 tror jag.




Fan vad B allt känns. Tror fan att jag skulle kunna slå ner nån just för tillfället. Men är inte direkt förbannad. Bara jävligt less och irriterad!

EM•

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback