To Day

Idag var en sån dag då det bara skulle vara SKOLA och PLUGGA i mitt liv. Men tro inte att det blev så.. Jag har inte ens pluggat i tio minuter i dag. Jag körde DB till jobbet 06:50, sen åkte jag hem, å märkte att jag inte hade nå husnycklar. Så jag åkte tillbaka till jobbet å hämtade dom åsen hem igen. Somnade knappt en timme. Upp och fixade till mig lite och sen åkte jag ner på stan för att kolla på Bok-Rean om jag hittade nå bra böcker om färgsättning, färg och färglära. Men nej inte det inte. Var på banken också å försökte boka en tid för att få ett lånelöfte, men jag fick bara ett telefon nr till någon som satt  på övervåningen. Så jag gick ut från banken och ringde in till banken. Haha. Vi fick en tid i morgon. Men kanske lägenheten stiger för mycket. Det var ju dock en del å fixa. Ny kyl, frys, ugn och gärna ett badkar. Och så såklart tapeter och målning i samtliga rum. Men jag kan ju inte tapetsera, å verkligen inte mönsterpassning. Så i så fall måste vi hitta nån som är bra på det...

Kl 12 var det bestämt att det skulle serveras våfflor hemma hos morfar. Så stress på stan blev det. Han inte kolla så mycket som jag ville på bokrean, men sån man får ta. Morfar stog och stekte våfflor när jag kom dit. AG såg ut som FAn rent ut sagt. Dom hade druckti två groggar i lördags, och eftersom hon äter varan så fick hon tydligen inte göra det. Så det har formodligen gått sönder massor med blodkärl i hela ansiktet. Men ingen fara tror jag. Hon hade inge ont och hon såg som vanligt på ögat. Men hon var helt spräng röd i ögat och helt svart/blå på hela vänster ansiktshalva. Ingen som talat om för dom att det kunde gå så illa med lite alkohol.  Skulle hjälpa morfar med att kolla på räkningar, men det var inge probelm, bara han som tyckte hans telefonräkning var hög. Men den var som alla andras. Sen fixade jag hans nummer presentation.

Sen efter lunchen och fixet, åkte jag till SIBA för att byta ut mitt visnings ex  (som var alldeless repigt och skabbigt)Ja alltså visnings exet av min Canon digital kamera. Så nu har jag en alldeless ny och fin. Fast dåligt att det tagit så sjukt lång tid dock. Men men...så är det väl ibland.
Efter SIBA åkte jag till Roland och betalade ljuddämparen och avgasröret. 

Igår var jag hos Roland och valde färg till bilen.. Såååååå fin kommer den bli.
Ska bara ha ett bra namn på bilen....

Nu ska jag fortsätta kolla på desperate housewifes. Tror jag nästan är fast igen.

Älskar DB massor!

KRAM

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

vet du emma? jag vet massor av folk som kan tapetsera :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback