This day




Nu är det här. Fin fint är det också =)
I dag har jag fikat med Pinkis och Robin Hood, köpt singstar mickarna, hämtat Ps2 och hälsat på morfar. Sen har jag så klart pluggat också. Setat med photoshop i några timmar.
Sen nu på kvällen har jag sjungit som en tok, druckit kaffe och chillat.

I morgon ska jag försöka hitta motivation till nån form av träning. Om det inte blir gymet så i alla fall en promenad. Men får ta det på eftermiddagen. På förmiddagen måste jag plugga o sen i väg till kvinnoläkarna. Får se hur det går.

Nu ska jag snart kolla på en dokumentär på tv.

DB är världens sötaste, bästaste och underbaraste =) ♥ KÄRLEK♥



Ciao!

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, vad har DB gjort för att hamna så högt i kurs? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback