Markus Fagervall :) & Rock Yngwie!

Markus :)


Konseren med Markus Fagervall på västerås konserthus i går var hur bra som helst. Det rockade verkligen. Jag satt dock och störde mig lite på hans långhårige gitarrist, som ständigt försökte hävda sig och skulle stå längst fram på scenen, gärna framför stjärnan själv (Markus så klart). Hans ständiga rockstjärne pose va att slänga upp benet lagom osmidigt på en utav de främre medhörnings-högtalarna och stå å stretcha sig å tänja sig samtidigt som han drog ett riff, med asfula ticks i ansiktet. Som sagt, gärna framför Markus också. Men på nått sätt så gillade jag honom. Han såg riktigt ROCK ´N `ROLL ut. Men lite störd blev jag att han skulle hävda sig konstant. Men det är kanske så, musiker blir så sjukt inne i sin grej så dom glömmer omgivningen. Markus var ju fakiskt stjärnan!

MARKUS ♥


KRAM EM ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

jag är kär! nästa gång SKA jag fan köra ner tungan i halsen på honom!

Postat av: Lina

ja.. alltså... om inte rh kommer hem i morgon förstås...

2007-03-19 @ 23:43:28
URL: http://pinkelina.blogg.se
Postat av: Lina

ja.. alltså... om inte rh kommer hem i morgon förstås...

2007-03-19 @ 23:43:32
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback