Saknad


Jag vill att du ska vara glad
Och att vi ska ha det bra
Kan vi inte stanna
mamma, här ett tag

Mamma jag älskar dig
Men jag orkar inte mer
Jag vill gråta i din famn
Mamma jag älskar dig
men jag känner mig så trött
Jag vill somna i din famn
I din famn



 Usch vad jag saknar min mamma.... Känns alltid lite extra mycket när man känner att man är i stort behov av MAMMA hjälp, då går det inte med nån annan...Det måste liksom vara mamma.
Är så less, vill bara sova tills 30 Maj, då det mesta är över.
I lördags var det min födelsedag och exakt 6 månader sedan mamma dog. Stunderna under dagarna på Hospies spelas upp i mitt huvud som om det vore igår. Ständigt spelas olika senarion från dagarna på Hospies upp inom mig. Saker vi sa, saker vi gjorde. Saker du gjorde. Hur du såg ut, hur du lät när du drog ditt sista andetag, allt spelas upp som det vore igår.

Ibland blir jag irriterad på mig själv när jag börjar gråta. I bland vill jag verkligen bara slå mig själv för att jag börjar gråta. I bland känns det så tungt och jobbigt att gråta.
Fan vad jag hatar det här... Vill inge mera nu.

Älskar dig!

Puss
EM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback