Emma behöver...

Jag läste en blogg där bloggaren utmanade folk att google på  "ditt namn behöver"  alltså i mitt fall blev det
"Emma behöver".
Testa ni med...roligt....

Emma behöver nya gympakläder                                    Ja det behöver jag i o för sig...

Emma behöver sömn                                                          Ja skojja inte. Har inte sovit ordentligt på flera dagar nu...

Emma behöver ett rep till tältet                                        Näe tror inte det...gillar inte tält...

Emma behöver extra träning                                            JA som fan!

Emma behöver fem nya organ, för att överleva           Nä det hoppas jag inte!

Emma behöver kramar                                                       Alltid



TESTA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback