KROSSA TOMATERNA!!!

Har köpt kyckling färs 50% rabatt, som jag tänkte laga till som kycklingfärssås i dag..
Men så när jag brynt färsen å skulle öppna en  burk med krossade tomater upptäckte jag irriterat och förvånat. Det fanns ingen burk med krossade tomater.. Nehe...tack för den! Man kan ju i alla fall säga att man tagit den sista.. eftersom det är jag som har fått den stora uppgiften att sköta handlingen i den här familjen. Hur ska jag annars märka det innan det är försent å jag står där å ska ha burken. FAN..
Aja...får bli som det blir så...tog 4% matl. grädde, de lilla tomatpurén vi hade kvar å en färsk tomar..Får väl se hur det smakar..får smaka som det gör... har inge val nu..försent..

Hoppas DB kommer hem snart då..så vi hinner äta innan!

KRAM

EM♥

Kommentarer
Postat av: Lina

känner igen det där..... irriteraden. och varför i helea friden är det ALLTID tjejerna som får i uppgift att sköta inhandlingen i just "den här familjen"?

Postat av: emmasusanna

jag vette fan faktiskt...alltså...det bra är så att jag handlar.. För han HATAR fullkomligt storköp! Om han ändå kunde bära upp allting sen när jag kom hem då... SUCK! :)

2007-05-08 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback