Pappor

I dag tänker vi på alla pappor som faktiskt är pappor.



image154

Bilden är lånad från:  www.phonak.se/com_father_with_baby.jpg

Alltså tänker jag inte på min pappa, eftersom han uppenbarligen inte vill vara min pappa.

Här nedanför kommer jag citera ett utav dom senaste mailen jag fick från min "pappa"

mitt mail:

"Hej

Lever du?

KRAM
EMMA"


"Pappas" svar:

"Hej vännen


Ja, jag vet att jag är dålig på att höra av mig men så är det.


Vi gjorde inget speciellt på födelsedagen, käkade lite smörgåstårta och drack vin. Däremot åkte vi till Helsingfors dagen efter och var där i tre dar, en mycket trevlig stad.


Jag har ett antal gånger tänkt att jag skall komma till Västerås och gå ut och äta en god middag med er men hittills har jag inte kommit mig för. Har du några förslag på när vi skulle kunna göra det?


Jag hörde att Emil flyttat till Visby, har du någon aning om varför han flyttat dit?


Varför flyttade ni till Rekylgatan? Var det större lägenhet eller var det billigare eller någon annan anledning?


Går du kvar på högskolan eller vad gör du nu för tiden.


Kram / Pappa   "



Detta mail kanske säger allt....


Ska snart åka till morfar tror jag...har ju köpt ett örngott med "varldens bästa morfar" på.... :)

CIAO!

EM♥


Kommentarer
Postat av: Lina

nörd. din farsa alltså, inte du.

Postat av: emmasusanna

haha...tack :)

2007-11-11 @ 22:19:52
Postat av: emmasusanna

haha...tack :)

2007-11-11 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback