SKIT JUL!

känner mig ledsen...
Jag inget katastrofalt..men

Jag hade kommit på VÄRLDENS bästa DB-julklapp. Biljetter till Joe Labero på konserthuset här i stan. 6 mars. Perfekt, tänkte bjuda på middag och så innan. MEN varje dag den här veckan har jag spanat in och letat efter ett datum för biljett släpp. Men inte hittat nå. I går var ända dagen jag inte hunnit in och kollat på ticnet. SJÄLVKLART släpptes biljetterna då. Och i dag var dom slut! F*CK... Jag kom då på den geniala idén STOCKHOLM.22 April på CIrkus i stockholm var det dags. Ja kanon tänkte jag :) Men glädjen blev kort. 22 April är en tisdag. DB har praktik veckan efter så det kan vara svårt att vara ledig. DESSUTOM så OM vi åker på min kusins bröllop på Jersey så är vi på Jersey då :(

SKIT HELVETE!

Berättade för DB om mina julklappsplaner. Han bah "MEN VAFAN, det skulle ju du få av mig i födelsedagspresent"

Han hade inte heller sett att dom redan släppt biljetterna.... Så nu orkar jag fan inte mer..VILL INTE tänka mer..

FAN...det var ju verkligen VÄRLDENS bästa julklapp. Jag hade varit världens bästa flickvän :(


Nu är jag i stället bara flickvän...

GOD NATT!





Afron varkul i dag... kommer ha träningsvärk som fan i morgon tror jag...  :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sally var bäst!

va inte ledsen , du är världens bästa flickvän! kram C

2007-11-22 @ 23:35:02
Postat av: Lina

Du är världens bästa flickvän ändå! hade jag varit singel hade jag velat haft dig som flickvän! Typ. Om jag var kille alltså. Och så ;)

Postat av: emmasusanna

Hahha tack :)

C:
Ja Sally är ju totalt klockren

2007-11-23 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback