en bättre dag idag...

I dag har dagen varit bättre...

Ställde aldrig klockan i morse. Kanske jag borde ha gjort.. men men...skönt å sova.. sov till 10:30

Gick upp, åt frukost, msn:ade med Becca... vi bestämde att hon skulle komma hit och hålla mig sällskap medans jag städade..

Jag började...

vattnade blommorna
dammade
dammsög
skurade badrummet
fortsatte dammsuga
fixade lunch (varmkorv, med grovt bröd och potatismos)
sen slöade vi i soffan
åkte ut till sko punkten hittade ett par billiga stövlar (dom kommer förmodligen pajja innan jag fått på mig        dom, men vad gör man inte för att vara fin..)
Åkte till lögarängen och tränade passet AFRO (det var jätte kul!)    CATHRINE....du måste följa med å prova :)
hem åt mat
duscha
TV
sova


GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback