jag är sjukt depp

nej jag har inte skrivit fel... Det ska inte stå jag är sjukt pepp... Vilket man skulle kunna tro...
men nej..nu är jag sjukt DEPP...har  läst slut på en helt underbart bra bok... Den var helt grymt bra... Å alltid när man läst ut en bra bok blir man deppig, i alla fall jag. VIll ju fortsätta läsa å följa Annika Bengtzons liv i minst 1000 sidor till.
Vad ska jag nu ta mig till...
 Har haft boken liggandes i flera månader sen den kom ut, men har stålsatt mig att inte läsa förns jag läst klart kurslitteratur... Så för mindre än en vecka sedan så öppnade jag denna bibel... Det blev liksom inte ens en veckas njutning.... *Depp*

LÄS den om ni gillar Marklunds stil... den är verkligen en utav dom absolut bästa Liza Marklund bäckerna. Å jag har läst alla. Jag kan säga att enligt mig var den bättre än paradiset... Men det finns delar i boken som jag inte gillar, eftersom jag hade velat haft en anorlunda handling där... men man kan inte få allt. Då kanske boken inte varit lika bra...

BECCA skynda dig läs Nobel...så du kan börja läsa Livstid BUMS efter julklapps öppningen på julafton. Det är  den absolut värld... Julafton-läsning  :D

image137



Annars är det bra.. om boken hade haft 1000 sidor till hade livet varit ännu bättre :)

EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback