$ någon som har lite st$lar? $

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Jag önskar att jag såg dollartecken. Men det är fan tvärtom. 1800:- från csn o ynklig lön. Eftersom jag har pluggat heltid under tiden som varit, har jag inte hunnit jobba heltid så att jag skulle kunna få högre lön. HUR FAN ska det gå ihop? Alltså...varför får man mindre nu..hade ju varit bättre att dom skjuter fram csn en månad. Eftersom man när man börjar förmodligen har haft tid att jobba mer och därför får högre lön.OCH mycket csn. HUR FAN tänker dom?

Jaja...det går ju ändå...

I dag har vi varit på AFRO... igår var det step... Skönt med träning. När man är klar...haha

Tänker på M i dag...


KRAM
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback