Tidigare inlägg

Detta inlägg skulle vara publicerat måndags eller tisdags... men blogg.se vägrade lägga upp mitt inlägg då...
Så därför lägger jag ut det nu....


Lina... i dag känner jag mig precis som du...
Du vet.... "Ni kvinnor snackar om att föda barn, ni skulle bara veta hur det är för en en kille när han är riktigt förkyld"

FYFAN jag blev totalt helt super förkyld nu på eftermiddagen. Kände mig täppt i halsen i natt, men inge mer än så...
Nu har jag ont överallt.. Halsen, nacken, huvudet, näsan rinner.

Sen var jag hos tandläkaren i morse..och dom höll på å borra i min tand (gammal lagning som pajjat) i en timme...
Å nu har jag skit ont och det ilar och har sig. Hoppas det går över snart bar...

Jag är så sjuuuuk...!

Å inte kan jag vara hemma åmysa under täcket och tycka synd om mig själv i morgon.. Har seminarium i skolan...
Jag som vill ha mini youghurt (morfar köpte till mig när jag var liten) tidning och videofilm....    *Mammas lyx*
Sånt ska ALLTID mina barn få när dom är sjuka...

Kommentarer
Postat av: Lina

fy fan, jag förstår verkligen hur synd det är om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback