Pizza vs Chili con Carne



Eftersom det är en slö-söndag i dag.. Så har jag hela dagen gått och ställt in mig på kvällens pizza. Vilket pizza vill jag ha? Calzone kanske?
Så frågar jag DB vad han vill äta till middag. om vi skulle köpa hem nått... "jag vet inte, men inte köpa hem nått"
nehe...skitsamma tänkte jag då...gick å satte mig i soffan igen. OKEJ då är det upp till honom och fixa nå tänkte jag. Har dock inte ens nämn mina pizza tankar för honom. För det sket sig liksom när han inte ville köpa hämtmat...
Så nu blev det allt annat än pizza....  Chili con carne

Det ända som är possitivt är ju att jag inte behöver anstränga mig och laga mat. Men det hade jag ju o andra sidan inte gjort om jag åkt å köpt mat heller... men men...

Får väl ta pizzan nån annan gång...  chili con carne är ju trots allt mycket nyttigare.

 image128            
                       Pizza :)                                                  
                                                                     
Här skulle det ligga en bild på chili con carne.
men inte ens bloggen var sugen på chili con carne i dag...

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, det är väldigt illa när till å med bloggen föredrar pizza på en söndag ;)

Postat av: emmasusanna

ja men eller hur...den vägrade fan lägga in en bild på chili con carne... haha då är det liksom bara pizza som gäller...

2007-10-01 @ 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback