To day

Det blev träning även den här veckan.. Skönt att ha det gjort, men i dag gick det sådär. Kände mig totalt jävla slut hela tiden... Sen om det har att göra med att jag verkligen är trött å behöver sömn, eller om det hade något samband med dagens allergitest att göra...det vet jag inte....
Har fortfarande en stoooor upphöjning/bula där dom testade gräs....fyfan...är så ömt att ta på den...

Tydligen så kanske man ska gå på Afro träningen en gång i veckan också... Undra vad det är...?!?... låter ju lite läskigt. Men blir inte i morgon i alla fall.. ORKAR FAN INTE!

I morgon är det inget eskilstuna.. Ska försöka göra nån labb och läsa lite littertur.. Får se hur mycket disiplin jag har i morgon. Ska nog sova så länge jag vill i morgon.. Får väl se...

Undra om svullnaden efter testet ska se ut så här? Blev ju liksom värre än vad det var när jag var hos läkaren. Och sköterskan som gjorde testet sa att det skulle lugna ner sig ganska snabbt.. och ja dom andra gjorde det..och är bar röda prickar som små sår nu..men "gräspricken" är hughe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback