ÅRSMÖTE

Förra inlägget var mest ett konstaterande. Mest på skoj :)

Jag och Becca var och tränade i dag, gick bra, men kände fortfarande av grym träningsvärk sen i tisdags.
När jag kom hem från träningen hade Daniel gjort pannbiff, så vi åt lite snabbt för att sen bege oss på bostadsföreningens årsmöte.

Årsmötet
Började kl 19:15, när vi kom dit strax före kl 19, var det kö utanför?!? Eh okej? Mötet tog en evighet, trodde aldrig att det skulle ta slut. Slutade strax innan tio tror jag. Vi känner dock att det var bra att vi unga och kloka var där och visade vårat angagemang och röstade bort idioterna :) Vi röstade om säkerhetsdörrar och debaterade om tv-kanals utbudet. Mycket irritationer och angagemang  var det. SUCK. Jaja, vi lyckades i alla fall TRYCKA NER dom som skulle TRYCKAS NER *haha* Dom få som redan hade betalt själva för egen säkerhetsdörr för minst 4 år sedan var skit sura för att föreningen nu skulle gå in och betala säkerhetsdörrar åt samtliga. *haha* Kan jag förstå, men dom får ju dock tillbaka en liten summa och en ännu nyare dörr antgligen. Å YES vi får ny fräsch dörr. Risken är väl dock ganska stor att vi inte ens bor kvar här då. Så vi får väl stå ut med våran trasiga och skitfula dörr :)  Å styrelsen hade tydligen redan beslutat att dom skulle stå för kostnaderna för ny tv-abonemang med com hem. Vi får digitalabonemang M8 YES ÄNTLIGEN får jag tv4 fakta :D Dom 8 frivilliga valen kan man dessutom ändra en gång i månaden. kan det liksom bli bättre. TV4 fakta, TV4 film, TV4 Guld, TV400 (kanske), Silver (film), Showtime (film), MTV2, VH1 blir det nog troligen. Perfekt. FILM, FAKTA/DOKUMENTÄR OCH MUSIK Lovely :)

Fika fick vi också :D

Nu ska jag lägga mig och läsa Fågelbovägen 32, som jag är mitt i :)

God natt


EM♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, bor ni i bostadsrätt =)?

kram!

Postat av: Lina

om vi väljer olika kanaler hela tiden, så har vi ju sammanlagt 16 kanaler att titta på! assmart! :D

2008-04-19 @ 15:57:03
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback