Efva Attling stockholm?

Jag var med om nå skumt alldeless nyss. Jag får meddelande om att jag har ett meddelande på talsvar. Så jag ringer och lyssnar av det. Då är det nån Leia (tror jag) "hej det här var Leia från Efva Attling Stockholm, du hade ringt och talat in på våran telefonsvarare, jag vet inte ritkgit vad det gällde men..."
eeh? va?
Jag ringde upp henne och frågade vad det gällde. hon sa att jag hade ringt dom och talat in på deras telefonsvarare och sagt att jag var intresserad av någonting. ??!?  "va eh nae jag har inte ringt er över huvudtaget" "eh nehej det låter ju skumt, för du har ju talat in på våran svarare?" "eh nej det tror jag inte, jag har inte ringt och talat in på någon svarare alls?"

Skit skumt. Men ganska coolt att bli uppringd av Efva Attling stockholms personal. Jag som är värsta fanet av Efva Attling :)


EM♥

Kommentarer
Postat av: Miss Biii

Fan va coolt haha.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback