En lista (Anna)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Två, plus en låsbricka

Vilken svordom använder du mest?
Jävla och vafan :)

Äger du en Ipod?
JA, en jättefin knallröd specail edition nano 8G. När man köpte den (fick av Daniel) så skänkte man pengar till AIDS forskningen, Så det var ju bra :)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Just nu så är det oftast ställd på mellan 8-9

Hur många resväskor äger du?
Två tror jag, en baota baota och en skitstor :) haha

Använder du flip flops även när det är kallt ute? Nej det gör jag inte, jag har inte haft flip flop på skitlänge.

Var köper du dina matvaror ifrån? oftast ICA-Maxi, men i bland ICA-Haga eller Coop-Extra.

Vilken var den senaste filmen du såg? eeh *funderar* Coktail tror jag. Men är inte säker.

Har någon av dina vänner barn? Ja.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Om jag vann ganska mycket så..åka på semester. USA och Thailand.

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja så klart, men inge elakt.

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nä, men det kanske man skulle prova :)

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Faktiskt Anastacia.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Det beror på när var hur.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Eh, ja jag tror det. kanske en liten hemlis.

När var senast någon stötte på dig? Vet inte.

Vad åt du till middag? I går var det kyckling wook, med rödcurry, bambuskott, morötter och purjolök.

Har du någonsin deltagit i en demonstration? Jag har varit med mamma till folketspark på 1:a maj demonstration någon gång.

Vem var den senaste som ringde dig?  "Mormor" (Daniels)

Vilken film kan du alla replikerna till? Grease, Dirty dancing, sprängaren och paradiset. Fast jag kan förmodligen inte alla längre. Jag har numera annat för mig :) HAHA

Äger du några band-t-shirts? Jag har en från Gyllenetider turnén och Lisa Nilssons senaste turné.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Formgivning/träslöjd.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor och omtanke.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej det tror jag inte.

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt? Ännu ett hinder, bara att klättra över *haha* nej jag vet inte.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det skulle jag nog kunna göra :)

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det? Ja, det mesta som folk säger, men inte gör är jävligt irriterande.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej inte direkt.

Kommentarer
Postat av: Anna

oooooh en lista!! :D
ska fylla i min i veckan trallalalalla

i helgen kommer elin o hälsar på, tänkte att vi skulle hitta på nått ett gäng så vi inte sitter hemma o ruttnar :P

2008-04-07 @ 12:44:25
Postat av: evelina

åh,
det där med väckarklockan blev jag avis på =)

kram kram

Postat av: evelina

ne de är i koppel =)
har du haft en bra dag?

kram

2008-04-07 @ 19:29:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

sängkläderna är från hemtex =)
har du haft en bra dag?

kram

2008-04-08 @ 18:37:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback