MIN BÄSTA VÄNS DOTTER *****

Nu har jag precis läst ut boken jag lånade av Pinkis.

image241 
             *****

Det var en jätte bra bok, som jag hade svårt att lägga i från mig även om jag var tvungen. I dag skulle jag som sagt ha pluggat, men boken satt etsad i händerna. Jag hade inget val, jag var tvungen att läsa boken.

Jag har både skrattat och gråtit mig igenom hela boken, men jag måste erkänna att det faktiskt mest har varit tårar.
Men det är en helt fantastisk bok, med en underbar relations skildring hos samtliga personer i boken.

Jag skulle faktiskt vilja se en film av den här boken, även om boken kommer vara bättre, men jag tror att handlingen och raltionerna skulle göra sig perfekt i en film..

Läs den!

EM♥

Kommentarer
Postat av: evelina

vad handlar denna boken om? kanske nåt att satsa på i nästa bokbeställning =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback