MORGON

God förmiddag!

jag har redan varit vaken i dryga två timmar. Jag har hunnit äta frukost, tittat på inspelade unga mödrar och sjukhuset. Varför uppe så här tidigt undrar ni så klart. För före 8 är tidigt för mig :)  jo, men jag väntade på att min handledare för c-uppsatsen skulle höra av sig. Mailade henne i går och frågade när vi skulle ses. I går skrev hon; kan du komma in i dag? eh nej jag hinner inte åka till eskilstuna bara sådär. Så jag svarade nej och skrev att jag kunde i dag i morgon eller på fredag. Trodde då att han skulle svara så att jag skulle veta om jag skulle gå upp och åka dit i dag, Men nej inget svar på mail under hela gårdagen. Skickade sms till henne i går kväll, men inget svar. Hon ringde strax innan tio i dag och sa att vi inte kunde träffas i dag utan det fick bli på tisdag 8..15!!!!!!!!!!

Suck jaja, nu är jag vaken i alla fall..

Ska ringa ett samtal. återkommer!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Missa inte min tävling som jag lägger ut senare idag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback