Jag tror fan jag dör snart...

Nu har jag haft ont i huvudet i drygt en vecka. I början av förkylningen var det hängigt och huvudvärk. Sen gick det över i grym halsont som sen även blev grym hosta, som sen gick över i mer snuva och hosta. Under hela tiden har huvudvärken gjort sig mer eller mindre påmind. Men i går och i dag har huvudvärken var helt fruktansvärd. Inte ens en 1grams alvedon har dämpat huvudvärken. Eller förmodligen så har det dämpat, men inte hjälpt ordentligt. Vågar inte ens tänka på hur det skulle kännas om jag inte ätit alvedon konternueligt under hela tiden.

Vaknade vid 9.30 i morse och tänkte, fan så fort jag slår upp ögonen så känner jag huvudvärken *suck*
Tog en alvedon, och tog det lugnt i soffan. Tog en dusch vid 13-tiden, sen gick jag till Ica och handlade färskt bröd. Sen åkte vi till hökåsen och tog en 20 minuters promenad (huvudet sprängde som f*n) sen fikade vi med det färska brödet och gott pålägg. Sen pratade vi en del. Sen flyttade vi in från altanen för att det var svin kallt. Så kollade vi på en dokumentär om Pink Floyd. Sen åkte vi hem. Väl hemma slängde jag mig direkt i soffan med täcke och värmedyna under nacken. Där låg jag tills maten stog serverad. En god köttfärsås med pasta *mums* min prins hade fixat ♥. Sen var jag tvungen att lägga mig i ryggläga igen under täcke och på värmedyna *fyf*n*

Nu sitter jag upp en stund i soffan.

I morgon ska jag åka med min bror till Gotland. Han har lovat mig att jag slipper packa bilen i morgon och att han hämtar mig innan vi åker så jag kan ta det lugnt hela dagen fram tills dess. Sen åker vi till gotland. Emil kör bilen och sen är det tre timmar på färjan. Sen är det hem och sova i hans lägenhet. Hoppas det är bättre i morgon. Ska åka till apoteket och bunkra i morgon....

Skriver säkert mer i morgon. Annars ses vi/hörs vi på torsdag, eftersom jag kommer hem sent på onsdag kväll. Kanske skriver från Emils dator någonting också, beror på fysiskt och psykiskt tillstånd *haha*

God Kväll, nu får det räcka för i dag. Tv-tittande i mörkt rum väntar fram tills läggdags.

Kram
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback