Lista igen :)

En lista från söta Evelina

Pinkis, Becca, Anna och dom som känner sig manade :)

Namn/blogg: Emma Susanna (emmasusanna.blogg.se)
Födelsedag:
10 Mars 1984
Födelseort:
Västerås
Ögonfärg:
Blå
Hårfärg: mörkblond/råttfärgad
Syskon: 1 bror
Mina intressen: Resa, shoppa, djur, musik, familj.
Roligaste skolämnet :
Under högstadiet var det helt klart  träslöjd med världens bästa Bengt och ridning. Och på gymnasiet var det helt klart *haha* formgivning med världens underbaraste BG.
Djur jag tycker om: Hund, katt, häst, delfin
Godaste mat jag vet:
Mormors köttbullar och mammas potatis soppa, men eftersom det är helt omöjlig eftersom ingen utav dom lever längre så får jag säga kyckling i röd curry från spicy hot.
Favorit godis:
Lösgodis (surt & salt) och after eight
Bästa bok jag läst: När jag var liten var det den hemlighetsfulla trädgården, jag läste om den säkert 10 gånger. Men annars så är jag ett galet Marklund fan, så jag får säga Livstid av Liza Marklund.
Bästa musikgrupp/artist: Cue (Niklas)
Bästa låt:
Bästa film:
Är och kommer alltid vara Dirty Dancing. Men är ett Colin Nutley fan så alla Colin Nutley.
Favoritpogram på tv: tv4 fakta is the shit *haha* jag älskar sjukhus serier, GREYS, City akuten, Sjukhuset, barnmorskorna. Sen även inredning Simon & Thomas och Roomservice.
Person jag beundrar:
Mamma, Anders och Niklas
Jag gillar bäst: Min bästa älskling
Jag avskyr mest: Allt himla tjafs överallt. här och i hela världen.. Alla äckliga pedofiler och snuskiga gubbar *usch*
Kille/tjej jag vill ha chans på: Jag har redan chans på honom
Min högsta önskan:
Att jag kunde offra min pappa åt nån mörkare sida så att mamma kom tillbaka, men det går ju inte. Men det är min högsta önskan.
Vad jag helst vill bli: Jag vet inte. Inredare/designer. Eller jag har faktiskt ingen aning alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback