Mjo, vilket jävla skit

Folkets jubel, eller inte...

Ringde examensavdelningen i dag, för att kolla så att alla papper hade kommit in och att allt var i sin ordning.
Jorå, det är det allt ser bra ut, nu är det bara att vänta på examensbeviset.

"hur lång tid kan det ta då?"
"jag törs inte svara på det, för vi har varit kort om folk och det har varit semestrar och så"
"ja, men du kanske kan svara ungefär, handlar det om veckor eller månader?"
"ja, normalt brukar det ta några veckor, men nu kanske det tar ett par månader, eller så"
"ETT PAR MÅNADER SHIT!"
"ja, så är det"
"Ja tack då, HEJ!"
*klick*

F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK F*CK

Självklart med min jävla ständiga otur. Jag ville åtminstonde ha examensfesten när man kunde vista sig ute till och från. MEN nej då, ett PAR MÅNADER. Har jag tur kanske jag får det innan oktobers slut då. Ja varför stressa med att ha en examensfest, jag kan ju luta mig tillbaka och lugnt och fint vänta, för det lär ju dröja innan jag ens kan tänka i dom banorna. Ja tack då, för INGET. FAN H#LV#T*S J*VLA SKIIT!

Ja, så när jag söker jobb kommer jag ha bevis på min utbildning i oktober kanske. Ska jag säga det på en eventuell intervju, "Ja beviset på min utbildning kan ni få se i oktober, så vänta gärna tills dess med att anställa någon"
Ja men ja, nej det här blir prima det här *IDIOTER*

Ja, men då behöver jag i alla fall inte sörja över att det inte skulle finnas någon helg i september som jag kunde ha fest på, eftersom jag jobbar varannan och den ena lediga helgen i september är det 30 års fest i stockholm och den andra är det sista helgen i september och då går det inte heller. Så nej, jag behöver ju inte sörja september i alla fall.

Jag kan ju lika gärna vänta till våren igen, för då går det ju att sitta ute igen. Det är ju inte så långt kvar när jag väl fått mitt examensbevis.

NEJ nu ska jag skita i det här helvetet och sluta klaga (i alla fall på bloggen)
Nu blir det lunch på stan i stället


EM


Kommentarer
Postat av: Anonym

va, fa.... menar dom med detta ! Man ska väl för fa... få intyg,betyen direkt eller!?

Hatar med dej Pözz C

2008-08-28 @ 00:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback