bojkotta Willys

Blev alldeless dålig i går. det kom sakta krypandes under hela dagen och när jag gick och la mig kände jag mig döende *haha*
Vaknade iaf inte sämre i morse så det är ju skönt iaf, men det kommer väl.

Ska ju jobba måndag, tisdag och kanske onsdag också. och sen fredag-måndag så det måste gå.

Har städat upp bland massa grejer runt mitt nattduksbord och fixat med halsdukar, vantar och mössor i hallen. sen har jag precis varit och handlat. Blev Willys den här gången för att ge det hela en chans. Men nej jag gillar det inte. Dom har verkligen ingenting och det dom har är bara skit. Så nej Ica får det bli..

Gårdagens middag var väldigt trevlig vi pratade och pratade, önskar bara att vi sågs lite oftare. Hoppas det inte går så lång tid till nästa gång :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan.

Dagens citat "Det finns idioter till allt. Vissa är dock mer idioter än andra"

EM♥

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag håller helt med dig. Enda gången jag går in på willys är om de har erbjudande på after eight. Hua, I love ica maxi. Willys är så jäkla skabbigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback