♥ macchiato ♥ träning ♥ två söta själar ♥

Nu har jag jobbat i fem dagar i streck och i dag har jag varit LEDIG. Helt underbart :)

Tvättade mellan 12-14 och 12:23 när jag precis skulle gå ner och hänga tvätten (började tidigare än 12) ringde morfar på porttelefonen. Sen kom han upp och sa "nu åker vi och äter lunch" Så då  gick jag ner och hängde tvätten sen åkte vi till Johhnys krog och åt skinkstek med apelsinsås *mums*

Efter lunche skjutsade han hem mig så jag kunde ta upp tvätten sen skjutsade han ner mig till stan så jag kunde gå in på ams. Där träffade jag Becca och vi drack en latte macchiato *gott*

17:20 kom Beccas pappa och hämtade mig så hämtade vi upp Becca och åkte till träningen. Det var inte den ordinarie "tränare/ledaren"  i dag upptäckte vi precis när vi skulle gå in. Och eftersom vi egentligen inte var sugna på BSU innan så skippade vi det då och körde ett pass på gymmet i stället. *skönt*

Väl hemma lagade jag laxpanna med ris och sallad.




I går på jobbet träffade jag en väldigt söt bloggskrivare, vars blogg jag läser dagligen. Och hennes SUPERFINA små tvillingar. Så himla söta :) Och personligen tror jag ALDRIG att jag hade orkat pallra mig ut bland fol så tidigt efter en tvillingfödsel. Så  en stor eloge för det!

Kramar
EM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback