Öpnna förskolan premiär

Japp premiär för min del. Men Nova var rena veteranen i sammanhanget *haha'
Hon drog i väg från oss titt som tätt och hittade på eget. En mamma hade med sig sin alldeless lilla nya bäbis också och den lille killen tyckte Nova var jätte spännande :) Han var ju så himla liten.

Sen lyckades busungen med bragden att fastna med huvudet mellan två trätrappsteg upp till en rutchkana. Stackars. Jag märkte direkt att hon satt fast. Då var jag glad att Camilla fanns i närheten "Camilla, nu sitter hon fast också" *haha*
Camilla fick dra ut huvudet över sandpapper (halkskydd till trappstegen) så hon blev alldeless röd över hela huvudet.
Men hon skrek förbannat i ca 2 minuter sen var det bra igen...

Nu är jag hemma och har släng in kyckling i ugnen och en form med potatis, morot, rödbettor och rödlök i ugnen *mums*

Sen kommer Becca och så blir det V.I.P på IKEA, får se om jag får med mig mannen också..?!?

EM♥

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Tackar.

Du är så snäll =)

Haha.. ja det var kämpigt, men fick igen det inatt när baby tog hela natten =D

Underbart att bara få soooova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback