stora paketinslagar dagen.

gick upp strax vid 09 i morse. Åt frukost och gjorde mig i ordning. sen tjatade jag upp Danne så han också blev klar. så släppte han av mig på stan och jag träffade Becca och vi strosade runt lite. Köpte två tunikor och julklapp till älskling..

Sen kom Danne ner på stan och vi tre åt lunch på gränden. Veggo lasagne blev det i dag *mums*

sen åkte vi ut till IKEA för Becca skulle kolla julklapp och jag började jobba.

Sen jobbade jag och kom hem lagom till strax före 21. Då lagade jag spagettid och köttfärssås till middag, Vi åt den sen hade jag stora paketinslagardagen PHUE säger jag bara. Drygt som fasen innan det blev klart. lack o stämpel och allt skit Haha. tänk att man aldrig kan nöja sig med det simpla. TYPISKT mig :)

Nu är klockan efter tolv och det har blivit dan före doppare dan´

NATTI NATTI

EM♥

Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

God Jul Gumman!



KRAM

Postat av: Dorothéa

Tack så mycket

Detsamma detsamma.



Kramar

2008-12-24 @ 12:38:22
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback